1. DEFINITII SI TERMENI

Vanzator – www.acasaladaniela.ro Marca inregistrata SC Mondo Business Elements SRL

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Magazinul Online Acasa la Daniela  (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Magazin Online Acasa la Daniela si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.).

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Magazinul Online Acasa la Daniela, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

 

  1. GENERALITATI

 

Societatea face eforturi pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.  Societatea isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila.

 

  1. DREPTURI DE AUTOR

 

Intregul continut al acestui site este proprietatea Societatii si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Folosirea fara acordul Societatii, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.  Astfel, sunt interzise in mod expres: accesarea acestui site de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel.

Fotografiile si datele sunt folosite cu acordul furnizorului.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

4.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

4.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

4.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

4.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, a produselor comandate.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

5.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate Magazinul Online Acasa la Daniela isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Magazinul Online Acasa la Daniela. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Magazinului Online Acasa la Daniela, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

5.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

5.3. Toate preturile prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

5.4. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

5.5. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5.6. Suplimentele alimentare nu intenționează să diagnosticheze,să trateze, să vindece sau să prevină vreo boală. Produsul este un supliment alimentar și nu trebuie să înlocuiască o dietă variată și echilibrată și un stil de viață sănătos. Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist, nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

  1. COMANDA

 

7.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

7.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

7.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

7.4.2. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

7.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

7.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://acasaladaniela.ro/politica-de-retur

7.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

7.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

7.7.2. Este posibil ca la plata cu cardul banca emitenta sa perceapa comisioane suplimentare, in functie de contractul dumneavoastra cu banca emitenta a cardului. Eventualele comisioane aditionale percepute de catre banca emitenta a cardului nu sunt vizibile in momentul tranzactiei efectuate la noi pe site pentru ca nu tin de noi sau de partenerul nostru prin intermediul caruia se proceseaza platile efectuate cu cardul bancar.

7.7.3. Acasa la Daniela  nu stocheaza detalii referitoare la cardul dumneavoastra si la platile pe care le faceti online prin intermediul site-ului nostru.

7.7.4. ​La comenzi de minimum 250 de lei (TVA inclus) beneficiati de transport gratuit pe tot teritoriul Romaniei. Momentan nu oferim transport in strainatate.

7.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

7.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

  1. CONFIDENTIALITATE

 

8.1. Magazin Online Acasa la Daniela va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in documentul privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Politica de confidentialitate.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  Magazin Online Acasa la Daniela nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a Magazinului Online Acasa la Daniela, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Magazinului Online Acasa la Daniela: furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator (firma de curierat), precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru;

  1. FACTURARE – PLATA

 

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.acasaladaniela.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Magazinul Online Acasa la Daniela, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul si/sau atasata de coletul livrat.

9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

9.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a comenzilor plasate pe Magazinul Online Acasa la Daniela, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

9.6. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail comenzi@acaladaniela.ro

 

  1. LIVRAREA BUNURILOR

 

10.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau sediile Urgent Curier, conform optiunii Clientului.

10.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoarea si se va asigura ca Bunurile livrate sunt conform comenzii Cumparatorului.

10.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

  1. RASPUNDERE

 

11.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

11.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

11.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

11.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

11.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Driedfruits, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

  1. FORTA MAJORA

 

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

12.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

13.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Acasa la Daniela are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

13.2. Scopul colectarii datelor este:

– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,

– trimiterea de Newslettere periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail)

13.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date Acasa la Daniela si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 1.2.

13.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

13.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la contact@acasaladaniela.ro, va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.

13.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la contact@acasaladaniela.ro, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

13.6.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

13.6.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

13.6.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

13.7. De asemenea, Acasa la Daniela poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 1.2., prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat,  furnizorilor de servicii de plata/bancare,  furnizorii de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători, etc.

13.8. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ce date se colecteaza?

  • Nume si Prenume
  • Denumirea si datele firmei ( daca este cazul)
  • Adresa
  • Numar de telefon
  • Email

Acordul cu privire la procesarea datelor cu caracter personal in scopul livrarii comenzii

Acordul pentru a putea procesa aceste date este exprimat de către client la finalizarea comenzii, acest lucru realizându-se clar, explicit, prin bifarea “Am citit și accept termenii și condițiile”. Dacă nu se dorește prelucrarea datelor, comanda nu va fi finalizată, iar Acasa la Daniela nu va reține nici o informație completată în secțiunea de comandă.

 

14.      NEWSLETTER

 

Newsletter-ul reprezinta un mesaj electronic (email) livrat regulat de catre furnizor, utilizatorilor abonati, care isi dau acordul in mod expres si neechivoc, cu privire la termenii si conditiile expuse in prezentul regulament. Orice utilizator se poate abona la newsletter complet gratuit. Abonarea la newsletter se face prin completarea formularului de newletter. Odata abonat, utilizatorul isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la toate prevederile acestor termeni si conditii.

Administratorul isi rezerva dreptul de a bloca accesul utilizatorilor care incalca regulamentul de utilizare sau legislatia in vigoare.

Pentru a beneficia de acest serviciu gratuit este necesar sa va abonati la newsletter. Pentru abonare la newsletter trebuie sa furnizati datele personale cerute informularul de abonare. Datele personale necesare sunt: nume, prenume si adresa de email. Aditional pot fi cerute date suplimentare, cu conditia ca utilizatorul sa-si dea acordul in mod expres si neechivoc. Este obligatoriu ca datele introduse in formular sa fie reale. Nu este permisa introducerea datelor false precum si introducerea de date care nu va apartin. Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza fara o notificare in prealabil abonarea la newsletter daca se observa ca datele introduse in formular nu sunt reale sau nu va apartin.

Furnizorul nu ofera nicio garantie ca serviciul va functiona fara intreruperi sau fara erori, ca defectiunile vor fi remediate sau ca materialele furnizate prin email sunt corecte, exacte si/sau de incredere. Totodata furnizorul nu garanteaza ca probleme de securitate sau erorile umane si/sau ale softului pot fi preintampinate in totalitate.

Furnizorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel de daune, pierderi sau neplaceri cauzate de folosirea serviciului. Raspunderea folosirii serviciului revine intotalitate utilizatorului.
Fiecare newsletter trimis de catre furnizor va contine instructiuni clare de dezabonare instant (one click). 

 

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Magazinul Online Acasa la Daniela  si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj-Napoca.